von Frank-Einsteins VandringsTips.se

Gillar du att vandra och göra utflykter? Detta är en blogg som tipsar om fina naturområden i Västra Götaland, Halland, Dalsland + lite mer

Ändtarmscancer är jag vad drabbats av

Vandringar kring Göteborg Permalink33
Så nu kommer liver att bli lite annorlunda. Livets vägar hafr massor av vägskäl där det kan bära iväg åt faders. Ofta utan att man kan påverka det. Vi får se vad som väntar på andra sidan sjukdomen. 
 
Håj då..... 
#1 - - Andreas Johansson:

Se till att kämpa och bli frisk nu. Vi behöver dig och dina vandringstips. Har betytt mycket för mig och många andra.

Svar: Tack Andres🌞, jag kommer göra så. gott jag kan...
Mvh Ronny
Ronny Frank Sveum

#2 - - Elin:

Vad otroligt ledsen jag blir att höra detta. Din blogg har hjälpt mig ut på turer i och runt Göteborg och jag har upptäckt platser som betyder otroligt mycket för mig och dit jag alltid återvänder när jag har det tufft och behöver komma ut i naturen. Du har en härligt finurlig ton i dina texter och jag har rekommenderat många vänner att kika in här för inspiration. Mina tankar går till dig; Kämpa på, jag (och många med mig) hejar på dig!

Svar: Tack Elin din text värmer och får mig att glädjas mitt i allt det jobbiga 🌞🏵️🌸
Ronny Frank Sveum

#3 - - Anonym:

Krya!

Svar: Tack 👍
Ronny Frank Sveum

#4 - - Maria:

Ronny, jag håller tummar och tår för att du kommer ur detta så småningom, och kan få komma ut i skogen frisk igen !

Svar: Trist, hoppas det går bättre än för mig... Lycka till.
Ronny Frank Sveum

#5 - - Margareta :

Baklagar. Krya på dig!
Vi är många som kommer sakna dina tips. För min del har din sida varit en guldgruva, speciellt under pandemin. Jag hoppas på många fina tips på vandringar från dig framöver.

Svar: Tack Margareta för stöttning och lyckönskningar.
Mvh Ronny
Ronny Frank Sveum

#6 - - Thomas:

Lycka till och stort tack för alla fantastiska inlägg.

#7 - - liam älventrop:

detta har varit hårt i mig att höra, jag saknar dig! det kommer inte bli lika bra och rolig jul detta året eller de kommande. du är den roligaste och snällaste personen som jag träffat. det har knappt blivit någon sömn de senaste nätterna ända sen jag fick höra de tragiska. jag älskar dig //Liam, din kusin lindas son

#8 - - Anton Letfors:

Usch då. Riktigt tråkigt att läsa. Blir berörd.

Håller tummarna att du är frisk snart och kommer ut på vandringar igen. Har alltid uppskattat dina inlägg

/Anton

#9 - - Antje :

Tänker på dig och önskar dig all kraft och styrka att ta dig igenom det.
Uppskattade dina vandringstips otroligt mycket och hade aldrig upptäckt många av de finaste platserna.

#10 - - Antje :

Tänker på dig och önskar dig all kraft och styrka att ta dig igenom det.
Uppskattade dina vandringstips otroligt mycket och hade aldrig upptäckt många av de finaste platserna.

#11 - - Linda:

Hej! Jag är Ronnys kusin och måste tyvärr meddela att Ronny gick bort igår. Dödsannons kommer snart i GP 😪

#12 - - Anders Dahrenberg:

Läste att Du avled den 8 november 2022. Bara någon vecka efter Ditt sista inlägg. Så ledsamt.
Vila frid och vandra vidare på himmelens ängar.

#13 - - Hans Hansson:

Hej Ronny!
Det var sorgligt att läsa, att du fått cancer! Jag önskar dig all lycka med att cancern skall läka, så att du blir fri från den snarast! Jag gjorde reklam för dig nu ang, din vandring i Fjärås runt Borgudden år 2020. Det var mycket uppskattat av Medlemmar i Fjärås Hembygdsgille. De skrev och klagade på att det var så igenvuxet där nära torpet. Det var jag som skrev att min mamma och morfar föddes i torpet Sjövik vid Lygnern.
Med vänlig hälsning från Hasse

#14 - - Minna:

Vad ledsen jag blev av att läsa att du blivit sjuk! Tusen tack för en toppenbblogg och för alla fina turer vi hittat tack vare dig. Jag är norrlänning så jag har haft svår skigsabstinens sen jag flyttade ner, och då har din blogg varit till stor hjälp. Jag önskar dig all lycka till och hoppas att dj får fortsätta med dina äventyr och promenader länge till!

#15 - - Elle:

Så ledsen att höra, tack för allt Ronny. Din fina blogg och roliga språk har hjälpt mig att upptäcka och uppleva så mycket. Du har betytt mycket för många. Du kommer att vara saknad.

#16 - - Christina Hansen :

Men så otroligt sorgligt! Mina varmaste kondoleanser till familj och släkt.
Haft så mycket glädje av denna blogg under åren. Kommer att sakna Ronny väldigt mycket som en medvandrare med samma intresse för att hitta nya stigar.
Nu har du hittat en helt ny stig, Ronny. Hoppas du du finner den vacker och intressant! Synd att vi inte får höra dina tips från denna vandring.

#17 - - Kaspar:

Så ledsen att läsa detta. Jag kommer från annat land och din fantastisk blog var mycket hjälpsam för att uppskatta hur vackert är Sverige.

#18 - - Helena Granbäck:

Tack Ronny för spännande och underbara vandringar, för dina fina bilder och videos, underhållande texter och din omtanke. Du brann verkligen för naturen! Tacksam för att jag fått vara med! Önskar dig skön vila.

#19 - - Helena Granbäck:

Tack Ronny för spännande och underbara vandringar, för dina fina bilder och videos, underhållande texter och din omtanke. Du brann verkligen för naturen! Tacksam för att jag fått vara med! Önskar dig skön vila.

#20 - - Helena Granbäck:

Tack Ronny för spännande och underbara vandringar, för dina fina bilder och videos, underhållande texter och din omtanke. Du brann verkligen för naturen! Tacksam för att jag fått vara med! Önskar dig skön vila.

#21 - - Lena:

Hur går det för dig Ronny? Tänker på dina trevliga vandringar och nu även din sjukdom som du kämpar mot.

Hoppas du inom en snar framtid leder oss i skogarna igen!
Skickar en styrkekram till dig, kämpa!

#22 - - Lena:

Läste kommentarerna under detta inlägg efter min kommentar.

Blev ledsen, tack för dina fina vandringar Ronny. Så omtänksam och fin ledare. Som andra skriver, nu tar du andra stigar.

Om någon vet närmare om begravning, så är jag intresserad av att skänka en summa till cancerforskningen som en hommage till Ronny.

Tack för dina fina vandringar med Vandringsgänget.

#23 - - Linda Älventorp :

Begravningen kommer äga rum 25/11 kl 10 i st Markus kapell västra kyrkogården. Mer info finns på fonus västra Frölunda

#24 - - Åsa:

Åhh. Så tråkigt att höra.

Det var några månader sedan jag var inne här sist. Som alltid är det här man hamnar när man planerar en tur. Och som så många andra har jag spridit den här sidan vidare när personer frågar efter vandringstips i Göteborg.

Som tack för alla tips gör jag som Lena. Skänker en slant till Cancerfonden via Ronnys minnessida på Fonus.

#25 - - Åsa:

Åhh. Så tråkigt att höra.

Det var några månader sedan jag var inne här sist. Som alltid är det här man hamnar när man planerar en tur. Och som så många andra har jag spridit den här sidan vidare när personer frågar efter vandringstips i Göteborg.

Som tack för alla tips gör jag som Lena. Skänker en slant till Cancerfonden via Ronnys minnessida på Fonus.

#26 - - Dan och Katarina :

Vi kommer att sakna dig mycket! Dan o Katarina

#27 - - BillycEm:

https://theskyforge.ning.com/discussion-forums/entertainment-1 - bet365 belepes, bet365

#28 - - Mike Barrington :

Hi there

Just checked your ronnyvonfrankeinsteinsvandringstips.se in ahrefs and saw that you could use an authority boost.

With our service you will get a guaranteed ahrefs score within just 3 months time. This will increase the organic visibility and strengthen your website authority, thus getting it stronger against G updates as well.

For more information, please check our offers
https://www.monkeydigital.co/domain-authority-plan/

Thanks and regards
Mike Barrington



PS: For a limited time, we`ll add ahrefs UR50+ for free.

#29 - - Mike Nevill :

Hi there

I Just checked your ronnyvonfrankeinsteinsvandringstips.se ranks and saw that your site is trending down for some time.

If you are looking for a trend reversal, we have the right solution for you

We are offering affordable Content Marketing plans with humanly written SEO content

For more information, please check our offers
https://www.digital-x-press.com/product/content-marketing/

Thanks and regards
Mike Nevill

#30 - - liam älventrop:

jag kommer nog aldrig mer kunna lyssna på strövtåg i hembygden av Mando Diao på samma sätt som förr nu efter begravningen. det var den första begravningen jag har varit på, men jag kan ändå lova att det var en av de finaste begravningarna någonsin. du kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtan. du blir aldrig glömd. ta det lungt nu i den lyxigaste platsen i himlen

#31 - - liam älventrop:

jag kommer nog aldrig mer kunna lyssna på strövtåg i hembygden av Mando Diao på samma sätt som förr nu efter begravningen. det var den första begravningen jag har varit på, men jag kan ändå lova att det var en av de finaste begravningarna någonsin. du kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtan. du blir aldrig glömd. ta det lungt nu i den lyxigaste platsen i himlen

#32 - - David:

Väldigt ledsen blev jag när jag hittade detta. Du har inspirerat många, inklusive mig själv, att bege sig ut och ha en lugn stund i skog och mark, både för sig själv eller med sina vänner. Ditt minne lever kvar och hoppas att du i framtiden fortsätter att inspirera andra!

Stort tack, David

#33 - - Amelie Wintzell:

Riktig tråkigt att höra, väldigt ledsen när jag läste detta för en tid sedan. Kände att jag måste skriva något till dig. Som krya på dig. Och jag menar det!
Styrka till dig. Låt oss snart se att du piggat på dig <3
Amelie

Till top